Evaluering trin 1

Eksempel på skema, udviklet af AOF, til løbende evaluering på trin 1.

Skemaet er underviserens arbejdsredskab.
Det er vedhæftet nederst på siden og kan åbnes/downloades, så man – til inspiration for egen udvikling – kan se hvordan det fungerer (skemaet som sådan er beskyttet, så man fastholder en standardisering, men med felter, der kan skrives i)

 

Evaluering trin 1

Kursist:

Kursistnr:

Seneste evalueringsdato:

Forløb:

Fortsætter på trin:

Underviser:

Opfyldt målsætning jf. FVU Engelsk Vejledning 1. august 2020:

i gang

kan delvis

kan

Kursisten:

  • Kan forstå enkle udsagn i forbindelse med arbejds- og privatliv, når afsenderen taler langsomt, tydeligt og med pauser
  • Kan forstå dagligdags navne, ord og enkle sætninger, der relaterer til deltagerens arbejds- og privatliv
  • Kan besvare enkle spørgsmål om basale emner fra arbejds- og privatliv, når samtalepartneren taler langsomt tydeligt og hjælper deltageren med at formulere sig
  • Kan give helt elementære oplysninger vha. af et basalt ordforråd og enkle sætninger
  • Kan bruge faste udtryk og enkle vendinger
  • Kan skrive enkelte ord, lister og faste udtryk, som relaterer til velkendte emner fra arbejds- og privatlivet
  • Kan anvende ordbøger (herunder både fysiske og digitale) og andre hjælpemidler på et grundlæggende niveau
  • Kan anvende hensigtsmæssige lytte-, tale-, læse- og læringsstrategier

 

ikke bestået

bestået

Bemærkninger:

Klik eller tryk her for at skrive tekst.