Evaluering trin 4

Eksempel på skema, udviklet af AOF, til løbende evaluering på trin 4.

Skemaet er underviserens arbejdsredskab.
Det er vedhæftet nederst på siden og kan åbnes/downloades, så man – til inspiration for egen udvikling – kan se hvordan det fungerer (skemaet som sådan er beskyttet, så man fastholder en standardisering, men med felter, der kan skrives i)

Evaluering trin 4

Kursist:

Kursistnr:

Seneste evalueringsdato:

Forløb:

Fortsætter på trin:

Underviser:

Opfyldt målsætning jf. FVU Engelsk Vejledning 1. august 2020:

i gang

kan delvis

kan

Kursisten:

  • Kan forstå hovedindhold og specifik information af talt engelsk om centrale kendte og ukendte emner fra arbejdsliv og dagligdag
  • Kan forstå og uddrage information af tekster om kendte og ukendte emner, som er relateret til arbejdsliv og dagligdag
  • Kan give udtryk for holdninger og meninger mundtligt på et forståeligt og sammenhængende engelsk
  • Kan drøfte, forklare og give forslag og instrukser i en arbejdsrelateret proces
  • Kan præsentere et velkendt emne om arbejdsliv og dagligdag i et enkelt og sammenhængende sprog
  • Kan drøfte, forklare og give forslag og instrukser i en arbejdsrelateret proces
  • Kan skrive noter, beskeder og enkle e-mails med brug af relevante fagord
  • Kan anvende hensigtsmæssige lytte-, tale-, læse- og læringsstrategier
  • Kan anvende ordbøger og andre hjælpemidler
  • Kan navigere på engelsksprogede hjemmesider og søge efter enkle og relevante oplysninger

 












 












 












 

ikke bestået

bestået

Bemærkninger:

Klik eller tryk her for at skrive tekst.