Eksempel på skema, udviklet af AOF, til løbende evaluering på trin 4.
Skemaet er underviserens arbejdsredskab.
Det er vedhæftet nederst på siden og kan åbnes/downloades, så man – til inspiration for egen udvikling – kan se hvordan det fungerer (skemaet som sådan er beskyttet, så man fastholder en standardisering, men med felter, der kan skrives i)
Evaluering trin 4
Kursist:
Kursistnr:
Seneste evalueringsdato:
Forløb:
Fortsætter på trin:
Underviser:
Opfyldt målsætning jf. FVU Engelsk Vejledning 1. august 2020:
|
i gang
|
kan delvis
|
kan
|
Kursisten:
- Kan forstå hovedindhold og specifik information af talt engelsk om centrale kendte og ukendte emner fra arbejdsliv og dagligdag
- Kan forstå og uddrage information af tekster om kendte og ukendte emner, som er relateret til arbejdsliv og dagligdag
- Kan give udtryk for holdninger og meninger mundtligt på et forståeligt og sammenhængende engelsk
- Kan drøfte, forklare og give forslag og instrukser i en arbejdsrelateret proces
- Kan præsentere et velkendt emne om arbejdsliv og dagligdag i et enkelt og sammenhængende sprog
- Kan drøfte, forklare og give forslag og instrukser i en arbejdsrelateret proces
- Kan skrive noter, beskeder og enkle e-mails med brug af relevante fagord
- Kan anvende hensigtsmæssige lytte-, tale-, læse- og læringsstrategier
- Kan anvende ordbøger og andre hjælpemidler
- Kan navigere på engelsksprogede hjemmesider og søge efter enkle og relevante oplysninger
|
☐
☐
☐
☐
☐
☐
☐
☐
☐
☐
|
☐
☐
☐
☐
☐
☐
☐
☐
☐
☐
|
☐
☐
☐
☐
☐
☐
☐
☐
☐
☐
|
|
ikke bestået
☐
|
bestået
☐
|
Bemærkninger:
Klik eller tryk her for at skrive tekst.