Evaluering trin 2

Eksempel på skema, udviklet af AOF, til løbende evaluering på trin 2.

Skemaet er underviserens arbejdsredskab.
Det er vedhæftet nederst på siden og kan åbnes/downloades, så man – til inspiration for egen udvikling – kan se hvordan det fungerer (skemaet som sådan er beskyttet, så man fastholder en standardisering, men med felter, der kan skrives i)

 

Evaluering trin 2

Kursist:

Kursistnr:

Seneste evalueringsdato:

Forløb:

Fortsætter på trin:

Underviser:

Opfyldt målsætning jf. FVU Engelsk Vejledning 1. august 2020:

i gang

kan delvis

kan

Kursisten

  • Kan forstå de mest hyppige ord og udtryk, som er relevante for deltagerens arbejdsliv og dagligdag og forstå hovedindholdet i korte og tydelige mundtlige budskaber
  • Kan læse og forstå korte, enkle tekster om velkendte områder indeholdende de hyppigste ord, som er arbejdslivs- og dagligdagsrelaterede
  • Kan føre enkle samtaler om konkrete og velkendte emner på arbejdspladsen og i dagligdagen
  • Kan kommunikere hensigtsmæssigt i forhold til konkrete situationer
  • Kan skrive stikord, korte beskeder, e-mails og noter om velkendte emner vha. enkle faste vendinger
  • Kan anvende ordbøger (herunder både fysiske og digitale) og andre hjælpemidler på et grundlæggende niveau
  • Kan anvende hensigtsmæssige lytte-, tale-, læse- og læringsstrategier

 

ikke bestået

bestået

Bemærkninger:

Klik eller tryk her for at skrive tekst.